אפשרויות גישה ושיוך לתפקיד בקורס

אחת הסיבות העיקריות שאנחנו מלמדים מדעים בבית הספר, היא כדי לעזור לאנשים להתנהל ולנווט את חייהם באופן מושכל בהקשרים מדעיים בחיי היום יום שלהם. אנחנו קוראים ליכולת הזו "אוריינות מדעית" וחוקרים אותה הרבה בהקשר של בני נוער בבית הספר. אף על פי שזו מטרה מוצהרת וחשובה של הוראת המדעים, אף אחד לא הגדיר עדיין מה זה אומר להיות טוב (או גרוע) ב"התנהלות באופן מושכל בהקשרים מדעיים בחיי היום יום" של בוגרים, ואיך היכולת הזו אמורה להתפתח לאורך שנות הלימודים.

בקורס שלנו נהנדס לאחור סיטואציות מדעיות בחיי היום יום וננסה להבין - מה אנשים היו צריכים ללמוד כדי להצליח בהן יותר. על בסיס זה נפתח רצפי למידה (learning progressions) עבור קידום יכולות שונות של מעורבות הציבור במדע (public engagement with science).

לאין להרשם? סמינר המדע שמאחורי תקשורת המדע, 218218, 2 נ"ז

מתי כל הטוב הזה קורה? סמסטר ב' תשפד, יום ג' 10:30-12:15.

מי המרצה? פרופ' אילת ברעם צברי

הערכה: הסמינר מחייב קריאת מאמרים וההערכה תעשה על בסיס הגשת עבודות במהלך הסמסטר וסמינר מסכם.  

אורחים אינם יכולים לגשת לקורס זה, יש לבצע הזדהות במערכת לשם צפיה בעמוד זה.