חלוקה לקבוצות באמצעות קובץ Excel
שלב א: הכנת קובץ משתתפים לפי קבוצות
צרו קובץ אקסל ובו שלוש עמודות (סדר העמודות חשוב):
- עמודה 1: ת"ז של הסטודנט (9 ספרות ללא מקפים או רווחים). על מנת ליצור עמודה של ת"ז כך שיהיו 9 ספרות באופן אוטומטי באקסל יש לבצע את הפעולה הבאה:
- סמנו את על העמודה.
- ב"עיצוב תאים" (Format cells) יש לבחור "מותאם אישית" (Custom) וב "Type" להקליד 000000000.
- אישור
- עמודה 2: מספר (או שם) הקבוצה
- עמודה 3: אוסף הקבוצות המתאים
בשורה הראשונה רשמו את כותרות העמודות (לא ערכים).
שמרו את הקובץ בפורמט CSV comma delimited.
שימו לב: ניתן לבנות קובץ עם עמודה 1 בלבד במידה ומעוניינים רק להוסיף משתתפים לאתר הקורס ללא חלוקה לקבוצות. כמו כן, ניתן ליצור קובץ עם עמודות 1 ו2 בלבד, במידה ואין צורך באוסף קבוצות.
שלב ב: הגדרת הקורס לפעילות בקבוצות
עבור עבודה בקבוצות, הגדירו את האתר לעבודה בקבוצות לפי ההנחיות שכאן https://moodle2324.technion.ac.il/mod/page/view.php?id=1614. במידה ושלב זה כבר בוצע - אין צורך לבצע אותו פעם נוספת.
שלב ג: הזנת המשתתפים לקבוצות
- כנסו לאתר הקורס ובלשוניות שמתחת לכותרת הקורס בחרו "משתתפים". לחצו על "רישום משתמשים ושיוך לתפקיד" ובחרו "הרשמה כוללת".
יפתח העמוד הבא:
- צרפו את הקובץ שהוכן בשלב א'.
- שנו את שדה ה"קידוד" ל "windows-1255".
- וודאו שהתפקיד הוא "סטודנט".
- לחצו על "בצעו הרשמה של משתמשים לקורס שלי".
בקורסים גדולים במיוחד התהליך יכול לקחת כמה דקות. ישלח מייל אישור על ביצוע הפעולה.
שינוי אחרון: יום רביעי, 11 אוקטובר 2023, 4:25 PM